STYLE PLUS s.r.o. Moravská 1259, 570 01 Litomyšl

Rudolf Jániš: Zastával som väčšinu pozícií vo firme a som za to rád

Rudolf Jániš: Zastával som väčšinu pozícií vo firme a som za to rád
02.11.2018 STYLE PLUS s.r.o. Zaujímavosti

Onlinekúpeľne.sk pôsobia na trhu sanitárnej techniky už 10 rokov. Za ten čas expedovali viac ako 250 tisíc objednávok a vydobyli si pozíciu lídra na českom aj slovenskom trhu. Koľko v tomto obchode pracuje ľudí a akí sú? Zmenil sa za 10 rokov vkus slovenského zákazníka? Vyspovedali sme Rudolfa Jániša, zakladateľa a majiteľa spoločnosti.

Kto bol prvý zákazník e-shopu Onlinekúpeľne.sk a čo si objednal?
Na prvého zákazníka si pamätám veľmi dobre. Volal sa Peter a objednal si ručnú sprchu.

Koľko zásielok denne odbavíte?
Každý deň odošleme viac ako 400 zásielok.


Rudolf Janiš vybudoval za 10 rokov spoločnosť s obratom prevyšujúcim 20 000 000 €.

Rozumiete odboru sanitárnej techniky?
(smiech) Dúfam, že veľmi dobre. Jednou z výhod, čím sa odlišujeme od konkurenčných e-shopov, je odborné poradenstvo. Kým sme nemali v spoločnosti odborných predajcov, riešil som otázky zákazníkov ja. Na začiatku som logicky väčšinu funkcií zastával ja – balil zásielky, jazdil pre tovar, komunikoval s dodávateľmi, písal texty na web, spracovával technické parametre produktov, pripravoval reklamné kampane. Pracoval som nepretržito – po nociach, cez víkendy aj cez sviatky. Niekoľko rokov som si ani nestíhal uvedomovať, že vlastne nemám žiadny voľný čas.

Môžete prezradiť nejaké zaujímavé čísla o spoločnosti?
Za čas nášho pôsobenia na trhu sme expedoval viac ako 60 tisíc objednávok. V ponuke máme 80 značiek a 110 000 položiek. Obrat našej spoločnosti za rok 2017 bol viac ako 20 000 000 €. Tento rok očakávame obrat ešte vyšší. Naším cieľom je do 2 rokov dosiahnuť obrat prevyšujúci 40 000 000 €.

To sú pútavé čísla. Koľko zamestnávate ľudí?
Aktuálne je nás 60, ale na niektoré pozície stále hľadáme nových kolegov.

Môžete v niekoľkých vetách predstaviť svojich zamestnancov?
Každý zamestnanec je povahovo iný, ale spoločne tvoríme silný a stabilný tím. Vážim si každého z nich, pretože odvádzajú nielen výbornú prácu, ale tiež vytvárajú vnútri firmy pohodovú atmosféru. Vieme si užiť aj zábavu. Každý náš večierok končí až nad ránom.

Späť k sanitárnej technike. Zmenil sa za desať rokov vkus zákazníkov?
Každá kúpeľňa je originál, a preto  nie je jednoduché konkrétne definovať, či sa zmenil vkus zákazníkov. Všeobecne možno ale povedať, že ľudia majú záujem o kvalitnejší tovar. Premýšľajú nad úsporou vody, chcú byť ohľaduplní k životnému prostrediu, majú záujem o unikátne technológie a samozrejme ich zaujíma aj design. Kúpeľňu skrátka vnímajú ako plnohodnotnú miestnosť,  v ktorej sa chcú cítiť dobre.

Čo by ste si z ponuky na Onlinekúpeľne.sk osobne vybral?
Osobne ma oslovujú inovatívne technológie a zaujímam sa o zdravie a zdravý životný štýl. Vybral by som si teda produkty, ktoré zvyšujú životný komfort a pomáhajú nášmu zdraviu. Napríklad batériu, z ktorej tečie filtrovaná voda. Nedávno som čítal článok, že čističky nedokážu odfiltrovať z vody väčšinu plastov. Logicky sa teda ukladajú v našom tele. Aktuálne sú na trhu vodovodné batérie s uhlíkovými filtrami, ktoré dokážu väčšinu plastov zachytiť.

Veľkú budúcnosť majú podľa mňa aj sprchové toalety a elektronické bidety, ktoré sú vo svete – a predovšetkým v Japonsku – bežným štandardom. Príde mi paradoxné, že v dnešnej dobe vyspelých technológií stále používame toaletný papier.  Táto téma je navyše v spoločnosti stále tabu.


Tu sídli Onlinekúpeľne.sk - v dizajnovej budove so štýlovým showroomom.

 


V roku 2017 sme sa stali víťazmi Ceny popularity v kategórií Bývanie a design v súťaži Heureka ShopRoku 2017.

Aké úspechy máte na konte?
Predovšetkým tisíce spokojných zákazníkov, ktorí nám denne udeľujú kladné recenzie. Aktuálne je s obchodom Onlinekúpeľne.sk spokojných 100 % zákazníkov.

Za našu snahu nás zákazníci tiež ocenili svojimi hlasmi v súťaži Heuréka ShopRoku 2017. Stali sme sa víťazmi Ceny popularity v kategórií Bývanie a design – a to nielen na Slovensku, ale aj  v Českej republike.

Čo plánujete do budúcna?
Našou prioritou aj naďalej zostáva spokojnosť našich zákazníkov. Zameriavame sa preto na skvalitňovanie služieb aj odborné poradenstvo.

Minulý rok sme rozšírili skladové a administratívne priestory, plne zautomatizovali procesy a personálne sa významne rozrástli.

Veľkou témou je aj expanzia do zahraničia. Najnovšie pôsobíme aj v Taliansku a v najbližšej dobe sa chystáme vstúpiť aj na holandský a belgický trh. Naším cieľom je udržať si na Slovensku a v Českej republike poprednú pozíciu na trhu sanitárnej techniky a vybudovať silnú značku na európskom e-commerce trhu.

K svojim zákazníkom sa moc často neprihovárate. Chcete im niečo odkázať?
Chcel by som im poďakovať za dôveru aj za kladné hodnotenia. Je to pre nás najväčšia odmena za odvedenú prácu. Prial by som si, aby nás zákazníci odporúčali svojim priateľom a známym a radi sa k nám vracali.